One piece RPG
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

One piece RPG

Polski RPG o anime One piece
 
IndeksLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Karta postaci

Go down 
AutorWiadomość
Aku




Male Liczba postów : 174
Registration date : 27/06/2008

Karta postaci Empty
PisanieTemat: Karta postaci   Karta postaci EmptyPią Wrz 26, 2008 8:45 pm

Imię: Nie może być całe z anime oraz mangi, a występujące w One Piece nie będą tolerowane. Jeżeli chcesz mieć imię z mangi, albo anime musisz posiadać nazwisko inne niż ma postać, albo imię zależy co chcesz mieć po postaci z mangi, czy anime. Nie powinno zawierać tytułów, ani liczb.

Nazwisko: Nie wymagane i nie powinno zawierać tytułów, ani liczb.

Wiek: Zalecany jest z przedziału 15-25, ale można grać małym dzieckiem jak i staruszkiem nic nie jest zabronione.

Pochodzenie: Z jakiej wyspy/wioski na East Blue pochodzimy. Można pochodzić jedynie z East Blue i na nim zaczynać.

Rasa: Wybieramy na razie pomiędzy ludźmi i ryboludźmi

Zawód: Jaki zawód uprawialiśmy przed rozpoczęciem przygody np.: lekarz, nawigator, kanonier itd. Nie mogą to być zawody takie jak pirat, Marine, łowca piratów, członek organizacji przestępczej czy też tytułów przyznawanych ze względu na siłę np.: Shichibukai

Akuma no mi: Można zasugerować jaki chcemy owoc, na początku zostają przyznane za dobrą historię (nie zawsze), nie może to być Logia, oraz MG ostatecznie zadecyduje jaki owoc dostaniemy. Jeżeli uzna, że nam się nie należy to skasuje nam go z karty.

Ekwipunek: Przedmioty jakie posiadamy, jeżeli nie ma ich nigdzie podanych to MG sam wyceni ich koszt oraz odejmie z puli początkowej pieniędzy. Proszę zaznaczać jeżeli przedmiot jest unikatem, pamiątką rodzinną itd. w nawiasie, bo inaczej dodanie on dodany do przedmiotów możliwych do kupienia na początku.

Bele: 500000

Statek: Jeżeli posiadamy statek, kupiony za bele to opisujemy tutaj jego wygląd oraz jaki to jest typ. Opisujemy jego znaki szczególne itd.

Załoga/organizacja: Na początku brak, można mieć dopiero po tym jak zostaniemy do jakiejś przyjęci, albo podanie o nasza własną zostanie zaakceptowane. Załoga jest tylko uznawana za nią kiedy pływają pod wspólną banderą. Jeżeli pływamy z kimś nie posiadając załogi jest on tylko towarzyszem.

Wygląd: Wystarczy „taki jak na awatarze”, ale taki awatar nie powinien być zmieniany tzn. twarz musi być taka sama jak w pierwowzorze, można opisać tutaj coś niezgodnego z obrazkiem np.: blizna pod lewym okiem, włosy rude, brak prawej ręki itd. Wygląd (ani na obrazku, ani w opisie) nie może być z One piece oraz słynniejszy mang/anime.

Cechy szczególne: Wpisujemy tu takie cechy szczególne jak np.: miłość do beli (przykładem tego jest Nami) itd. Mogą to też być choroby (np.: rozdwojenie jaźni), wady itd.

Historia: Opisujemy swoją historię, ale nie może ona zawierać czegoś takiego jak np: bycie marine, piratem itd. itp. Nie umieszczamy informacji związanych z diabelskim owocem, chyba że dostaniemy zgodę na dany owoc to można dodać.

Statystyki:

Cechy główne: (Zwykły człowiek posiada każdej po 10) Do rozdania mamy tyle pkt. ile przewiduje rasa.

Siła
Zręczność
Szybkość
Wytrzymałość

Umiejętności bojowe: Do rozdania mamy tyle pkt. ile przewiduje rasa.

Walka ___ : ( w miejsce „___” wpisujemy nazwę jaką bronią będziemy walczyć, można wypisać sobie więcej typów walki np.: walka toporem, walka kataną, walka włócznią itd.) Osoba potrafiąca walczyć daną bronią (bez żadnych super ciosów, potrafi utrzymać broń, blokować atak przeciwnika itd. oraz wyprowadzić ciosy. Zwykła osoba walcząca daną bronią) posiada 10 pkt. Walka większą ilością broni niż 1 jest już specjalnym stylem bojowym.

Walka wręcz: Osoba potrafiąca walczyć wręcz (bez żadnych super ciosów, potrafi podstawowe uderzenia, bloki itd. Zwykła osoba walcząca wręcz) posiada 10 pkt.

Specjalne zdolności i style bojowe: Rozdajemy te same pkt. co do umiejętności bojowych.

Wpisujemy specjalny styl jaki chcemy mieć, a wtedy MG mówi nam ile potrzeba jakiej umiejętności bojowej i cech głównych by móc używać danego stylu np.:
Walka wyłącznie nogami:
MG w poniższym poście mówi nam np.: by móc używać danego stylu potrzeba: 10 w walce wręcz, 6 zręczności i 8 siły. Po zaakceptowaniu dostajemy automatycznie +10 pkt do tej zdolności/stylu.

Umiejętności:

Wpisujemy tu takie umiejętności jak np.: nawigacja, kartografia, kucharstwo oraz dodajemy sobie tyle pkt. ile chcemy odejmując bele (pieniądze) według wzoru „n * 2 * 1000 beli. N to jest przyszły poziom umki czyli na 1 płacimy 2000 beli na drugi 4000 itd.” Ten wzór działa tylko do 10 poziomu umki później jest już „n * 3 * 1000 beli. N to jest przyszły poziom umki czyli na 6 płacimy 18000 beli na 7 21000 itd.” Jeżeli chcemy mieć na początku mieć poziom 10 to odejmujemy koszt z każdego poziomu. Wybierając jakiś zawód musimy dodać jeden pkt. do umiejętności związanej z nią i odejmujemy oczywiście pieniądze też, np.: wybraliśmy zawód nawigator to mamy umiejętność
Nawigacja: 1
Powrót do góry Go down
 
Karta postaci
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
One piece RPG :: Przedsionek :: Informacje-
Skocz do: